Kvalitetspolitikk
Vår kvalitetspolitikk skal bidra til å sikre ønsket kvalitet i henhold til de tjenester vi leverer. Kvalitetspolitikken skal sikre at Bra-Pro forvalter oppgavene ovenfor ansatte, tiltaksdeltakere, kunder, samarbeidspartnere og miljø på en god og betryggende måte. Dette oppnås ved å:
» Ved å legge til rette for tiltaksdeltakerne, bidrar vi med å øke den enkeltes selvbilde slik at livskvaliteten styrkes
» Sette kundens behov i fokus
» Ta samfunnsansvar
» Arbeide mot en løsningsorientert bedriftskultur
» Stimulere til kontinuerlig faglig og personlig utviklingog faglig nyskjerrighet
» Sørge for at ansatte trives
» Oppmuntre til innovasjonstenking
» Etterleve Bra-Pro sine strategier og etablerte prosedyrer
» Bra-Pro skal arbeide etter gjeldende Samarbeidsavtale, Kravspesifikasjon og Forskrifter for arbeidsmarkedstiltak og oppfylle de kvalitetskrav som stilles til oss som tiltaksarrangør.
Bra-Pro sin virksomhet skal kvalitetssikres gjennom EQUASS. EQUASS er et europeisk system for kvalitetssikring av velferdstjenester med ekstern revisjon og sertifisering.